הסוד הכמוס של מילות חיפוש מאת מומחה קידום אתרים
לכל עסק יש את מילות החיפוש, שהן מילות המפתח, החשובות ביותר עבורו. אלא שלא תמיד מומלץ לקדם כל מילה, אפילו אם היא מילת חיפוש חשובה. ישנם מקרים בהם התחרות על מילת חיפוש אחת כל כך גדולה, עד כי לא שווה להכנס למשחק ולבזבז זמן וכסף רב בניסיון לקדם את האתר באמצעותה.
מקדם אתרים מנוסה, מומחה קידום אתרים אורגני בגוגל, ידע לבצע מחקר מילות מפתח ולהעריך אם מילת חיפוש זו או אחרת "שווה את המאמץ". מחקר מילים יוכל לתעל את האנרגיה למילות חיפוש אחרות. זכרו – יש אלפי מילות חיפוש והחוכמה היא לעשות שימוש מושכל במידע שיש ברשותנו, כדי לבצע את הקידום במילות חיפוש טובות, כלומר: מילות חיפוש פופולאריות בקרב הגולשים, שאין עליהם מתחרים רבים בגוגל.
חברת משו משו מציגה תוצאות מרשימות של אלפי מילות חיפוש בהם לקוחותיה כבשו את העמוד הראשון של גוגל. זה השירות לו זוכים כל לקוחותיה. אנו מזמינים גם אותך לקחת חלק בהצלחה.
ביטויים רלוונטיים לקידום מילת מפתח ראשית – מילות מפתח רלוונטיות
גוגל רוצה לדעת שהמאמר שכתבת אכן נוגע בנושא המרכזי שאתה מצהיר עליו. לכן הוא מחפש במאמר ביטויים השייכים למילת המפתח המרכזית. למשל אם מילת המפתח היא –
- עובש בקירות,
הרי שביטויים כמו –
- איך מנקים עובש מהקיר
- נזקי העובש
- איך נראה עובש על הקיר
- מתי נוצר עובש בקירות
- טיפול בעובש בקירות
הם ביטויים רלוונטים למילת המפתח המרכזית – עובש בקירות – וגם נושאים שניתן לדבר עליהם בתוך הדף.
הכנסת ביטויים, מילות מפתח רלוונטיות לדף האתר, מסמנת לגוגל שאכן הדף שלך מדבר על מילת המפתח המרכזית והוא יעלה את הדף לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש.
תוכן מעניין לדף באינטרנט
גוגל מסתכל כמה זמן נמצא מבקר באתר בדף. ככל שהמבקר נמצא יותר זמן בדף, חשיבות הדף עולה בעיני גוגל והוא מקדם אותו בדרוג.
כדי שמבקר ישאר הרבה זמן בדף, יש לכתוב בדף תוכן איכותי ומעניין. תוכן מעניין לדף, נמצא בתשובות לשאלות שמחפשים שואלים בנושא הדף בגוגל. אם הדף עונה לשאלות ששאלו הגולשים בנושא, הם יקבלו בו תשובות וישארו בו יותר.
חברת משו משו, מבצעת קידום אתרים אורגני בגוגל. היא מוצאת את השאלות ששואלים בגוגל עבור מילת המפתח המרכזית בדף. החברה מבצעת כתיבת תוכן שעונה לשאלות האלה.
סודות מאחורי כותרת בדף אורגני
גוגל מייחס לכותרת בדף חשיבות עליונה. לכן, קודם כל, יש להטביע בכותרת את מילת המפתח המרכזית. מילת המפתח לא חייבת להיות בתחילת הכותרת. אבל היא חייבת להופיע.
טיפים לכתיבת הכותרת –
- לכתוב כותרת לאנשים –
להשתמש במילים חיוביות חזקות – נהדר, הכי טוב
להשתמש גם במילים שליליות חזקות – לעולם על תעשה את זה, הרעיונות הכי גרועים - להיות יחודי –
לא רגיל, מפתיע, שנוי במחלוקת - להשתמש ברשימות –
10 הכי טובים - תוספות לכותרת –
היום, עכשיו, מהר, עובד במהירות (בקלות), צעד אחרי צעד, קל, מהיר, פשוט
ניתן גם להעתיק רעיונות מאתרים מתחרים שמדורגים טוב בעמוד הראשון. גם מדרוג אורגני וגם מדרוג בתשלום. שימו לב – בדרוג בתשלום יש תחרות גדולה. המתחרים מנסים כותרות שונות עד שהם מגיעים לכותרת שמושכת במיוחד.
סודות מאחורי תקציר בדף לקידום
גוגל לא תמיד מציג את התקציר שאנחנו כותבים לו להציג. למה? גוגל חושב שבדף יש חומר שיותר מתאים להציג אותו. חומר שיותר מתאים לבטוי שמחפשים. ככל שנכתוב תקציר שיותר מתאים לדף, יש סיכוי גדול יותר שגוגל יציג אותו.
טיפים לכתיבת תקציר –
- להוסיף מילות מפתח –
למה? כי הן מובלטות בתוצאות החיפוש בגוגל - להכניס קריאה לפעולה
- לכתוב תוכן שמתאים למאמר
- לקחת רעיונות ממתחרים בתוצאות האורגניות
יכולת קריאת דף באינטרנט
- אנשים לא קוראים את הדף ולוקחים החלטה מודעת –
כשאנחנו כותבים, אנחנו חושבים שיקראו את כל מה שכתבנו והמבקרים יקחו החלטה לפי מה שכתבנו. אז לאץ אנשים לא עושים את זה. - אנשים סורקים ומוצאים כל מה שנראה להם הגיוני ומתאים למה שהם מחפשים ורק אז קוראים
- אנשים מציצים וסורקים … לא קוראים
- אנשים יתרכזו במילים ספציפיות מהתעשייה שבה מדובר –
אנשים יתרכזו במה שהם חושבים שהם מחפשים – מילים ספציפיות, מושגים
לכן בדף צריך לעשות את הדברים הבאים –
- להשתמש ברשימת נקודות כמה שיותר
- להדגיש מושגים חשובים
- פסקאות קצרות. מאוד קצרות. 3 עד 4 משפטים לפסקה
- להשתמש בשפה פשוטה
- להמנע משימוש בג'ארגון או בסגנון מוגזם של דיבור או כתיבה
- להסיר שמות תואר. להוסיף דברים לעניין. לכתוב עובדות ולהיות אובייקטיבי
- להתרכז במידע הכרחי שהמבקרים צריכים
- לכתוב פשוט כמו לילד בכיתה ח. מעט ראשי תיבות. אוצר מילים פשוט
- דברים חשובים צריכים לבלוט בדף. הם צריכים להיות מובדלים על ידי צבע, גודל, משקל, מרווח או מיקום בדף.
קישורים נכנסים ויוצאים, קישורים פנימיים בקידום האורגני
קישורים פנימיים יכולים לעזור מאוד בדירוג האתר בגוגל אם מכוונים אותם נכון.
גם קישורים יוצאים אל אתרים בעלי סמכות יתנו לאתר דחיפה.
מעט קישורים נכנסים רלוונטים לנושא האתר יביאו אותו לעמודים ראשונים. בניית קישורים לא רלוונטים עלולה להוריד את האתר בדרוג. גוגל מאוד רגיש בנושא ויכול לשים על האתר עונש קבוע שיוריד אותו בדרוג לאורך זמן. יציאה מעונש שכזה היא יציאה קשה שלוקחת זמן.
כמה זמן לוקח קידום אתרים אורגני בגוגל?
קידום אתרים אורגני בגוגל הינה מלאכה לאורך זמן. באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל, שנעשה בצורה הנכונה, כארבעה עד שישה חודשים אחרי שהאתר עלה לאוויר, אפשר כבר למצוא אותו בדפים הראשונים של תוצאות החיפוש. בזמן הזה יש לעבות את האתר בתכנים נוספים שמסייעים לקידומו. התוכן הוא המלך.
אנו מעמידים לרשותך קופירייטר מקצועי שיכתוב עבורך כתבות, מאמרים, טיפים, שאלות ותשובות בנושאים הקשורים לך, כדי שאתה תוכל ליהנות מאתר חזק שמתעדכן כל הזמן.
בשלב מסוים, אחרי שנה עד שנתיים של עבודת קידום בגוגל, האתר שלך יקבע את מעמדו במנועי החיפוש במקום גבוה. אתה תקבל פניות מלקוחות שלא יפסיקו להיכנס לאתר שלך ולבדוק את מה שיש לו להציע.
ניתוח נתונים סטטיסטיים לאתרים
נתונים סטטיסטיים מאפשרים לך לראות כמה אנשים פנו אליך דרך האתר, דרך אילו מילות חיפוש הם נכנסו, מיקום בגוגל באותם מילות מפתח, בכמה ובאיזה דפים המבקרים מבקרים ואיזה אחוז ביצע רכישה או פניה דרכו.
בשני מקומות ניתן לראות מה גוגל חושב עלינו –
גוגל אנליטיקס
גוגל למנהלי אתרים
הנתונים הללו מאפשרים לנו ולך, להיות במעקב יומיומי אחרי האתר שלך ולשפר את מצבו במנועי החיפוש באמצעות ניתוח נכון של הנתונים. הטכנולוגיה הזו זמינה לכולם, אבל רק המקצוענים האמיתיים יורדים לפרטים הקטנים ביותר, עושים בהם שימוש ומפיקים לקחים. זה משו משו. כבר אמרנו?