קידום אתרים אורגני בגוגל מתבסס על מומחיות סמכות אמון.

חשוב להציג מומחיות, סמכות ואמון באינטרנט. איך לשפר את המומחיות באתר שלך? איך לבנות אמון בעסק באינטרנט? איך לבדוק איכות של אתר? האם מטרת האתר שלך ברורה? בדוק הערך

מה אומר המושג EAT בקידום אתרים?

  • האות E היא קיצור של Expertise, בעברית מומחיות. מיומנות או ידע בתחום מסוים.
  • האות A היא קיצור של Authority, בעברית סמכות. היכולת להיות אמין ומדויק. סמכותי.
  •  האות T היא קיצור של Trust. בעברית אמון. היכול לסמוך על מישהו.

האם העסק שלכם מציג מומחיות, סמכות ואמון באינטרנט? 

למה חשוב להציג מומחיות, סמכות ואמון באינטרנט?

  • מחפשים בגוגל מחפשים עסק שיש לו מומחיות, סמכות ואמון באינטרנט. 
  • לכן גוגל מחפשת ומקדמת אתרים שיש להם מומחיות, סמכות ואמון.
  • גוגל מעלה אתרים כאלה בדרוג 
  • גוגל מורידה אתרים ללא מומחיות, סמכות ואמון
  • כדי להגיע למקומות גבוהים בגוגל העסק שלכם צריך להוכיח מומחיות, סמכות ואמון לגוגל.
איך עושים את זה?

איך לשפר את המומחיות באתר שלך?

  • התחל בדף הבית. עד כמה ברור, שאתה מומחה בתחום שלך?
  • הדף השני בחשיבות – אודות. ספר מי אתה. כמה זמן קיים העסק? מה מייחד את העסק?
  • פרסם את הצוות. עד כמה הם מנוסים?
  • הכנס המלצות מלקוחות.
  • הכנס תעודות סיום לימודים.
בדוק ושפר את האתר שלך לאורך זמן.

איך לבנות אמון בעסק שלך באינטרנט?

  • תחילה הרשם לגוגל לעסקים.
  • שים את העסק במפה של גוגל.
  • בקש מהלקוחות שמעריכים אותך לרשום לך המלצות בגוגל לעסקים.
  • הרשם לרשתות חברתיות נוספות. במיוחד פייסבוק ויוטיוב.
  • בנה דף עסקי בפייסבוק. בנה ערוץ ביוטיוב.
  • בקש מהלקוחות המלצות בפייסבוק.
  • בקש מהם לשתף את הפרסומים שלך בדף הפייסבוק.
  • ספר בדף על ההצלחות שלך בעסק.
בנה אמון באינטרנט!

איך לבדוק איכות של אתר?

  • גוגל הוציאה מסמך להארכת איכות של תוצאות החיפוש.
  • המסמך ענק. יש בו כ- 160 עמודים.
  • בתוך המסמך יש גם מדריך להערכת איכות של אתר.
  • דבר ראשון שגוגל מציעה לבדוק האם ברור מהדף הראשי למעלה מהי מטרת האתר.
  • האם ברור בדפים מהו התוכן העיקרי ומהו התוכן המשני.
  • האם ברור באתר מי כתב את התוכן?
  • האם יש באתר דף צור קשר עם אימייל, מספרי טלפון וכתובת פיסית?
  • ספר בדף על ההצלחות שלך בעסק.
בדוק והערך את איכות האתר שלך.

האם מטרת האתר שלך ברורה?

  • אם כתוב בראש הדף הראשי שלך “אנחנו עושים הכל כדי לשרת אותך” מטרץ האתר לא ברורה.
  • גוגל אומרת שלכל דף באינטרנט יש מטרה או מטרות ולשם כך הדף נוצר.
  • רוב הדפים נוצרו כדי לעזור למשתמש.
  • יש דפים שנוצרו רק כדי לעשות כסף.
  • יש דפים שנוצרו רק כדי להזיק.
  • אם באתר שלך יש דפים שנוצרו רק כדי לעשות כסף ויש דפים שנוצרו רק כדי להזיק
  • האתר שלך ירד בדרוג.
  • ספר בדף על ההצלחות שלך בעסק.
בדוק והערך את מטרת האתר שלך.

מה אומר המושג YMYL בקידום אתרים?

  • המושג YMYL באנגלית Your Money Your Life.
  • אם גוגל חושבת שהאתר משפיע על “הכסף שלך או החיים שלך” אז האתר צריך להיות באיכות גבוהה יותר
  • האתרים הבאים משפיעים על –  “הכסף שלך או החיים שלך”
    • אתרים שנותנים עצה רפואית
    • אתרים המעניקים ייעוץ משפטי
    • אתרים שנותנים ייעוץ כספי
    • אתרים לרכישת מוצרים או שרותים 
אם האתר שלך עוסק בחיים או בכסף … שפר את האיכות שלו!
דילוג לתוכן