קידום אתרים אורגני בגוגל מתבסס על מומחיות סמכות אמון.
חשוב להציג מומחיות, סמכות ואמון באינטרנט. איך לשפר את המומחיות באתר שלך? איך לבנות אמון בעסק באינטרנט? איך לבדוק איכות של אתר? האם מטרת האתר שלך ברורה? בדוק הערך
מה אומר המושג EAT בקידום אתרים?
האות E היא קיצור של Expertise, בעברית מומחיות. מיומנות או ידע בתחום מסוים.
האות A היא קיצור של Authority, בעברית סמכות. היכולת להיות אמין ומדויק. סמכותי.
האות T היא קיצור של Trust. בעברית אמון. היכול לסמוך על מישהו.
האם העסק שלכם מציג מומחיות, סמכות ואמון באינטרנט?
למה חשוב להציג מומחיות, סמכות ואמון באינטרנט?
מחפשים בגוגל מחפשים עסק שיש לו מומחיות, סמכות ואמון באינטרנט.
לכן גוגל מחפשת ומקדמת אתרים שיש להם מומחיות, סמכות ואמון.
גוגל מעלה אתרים כאלה בדרוג
גוגל מורידה אתרים ללא מומחיות, סמכות ואמון
כדי להגיע למקומות גבוהים בגוגל העסק שלכם צריך להוכיח מומחיות, סמכות ואמון לגוגל.
איך עושים את זה?
איך לשפר את המומחיות באתר שלך?
התחל בדף הבית. עד כמה ברור, שאתה מומחה בתחום שלך?
הדף השני בחשיבות – אודות. ספר מי אתה. כמה זמן קיים העסק? מה מייחד את העסק?