שלום, כאן ניר פטרנק, מקדם אתרים בגוגל. בסרטון הזה אני רוצה להסביר לכם על יחס המרה באתר ועל איך לעלות לעמוד 1 בגוגל בעזרת שיפור יחס ההמרה באתר.
הדף הזה הוא דף קורס עבודה בגובה ויש לו יחס המרה טוב. בואו נראה למה.
אז יש לפנינו קודם כל קריאה לפעולה חזקה בצד שמאל. אם אנחנו מסתכלים בצד שמאל יש לנו כאן טופס. שימו לב שבמקום צור קשר כתוב כאן להרשמה לקורס, ובמקום סתם את המילה שלח יש כאן אני רוצה להירשם לקורס. וגם הכפתור כאן מחליף צבעים. מלמטה יש לנו תגובה לטופס – מה יעשה אחרי שהטופס ישלח.
עכשיו בואו נבדוק איך הטקסט הזה מסודר לסריקה של מבקר באתר. בהתחלה יש חובת המעסיקים שזה החלק החשוב, ולמטה ככל שנרד, הטקסט הוא פחות חשוב עד לשאלות נפוצות. בנוסף, לאורך כל הדף יש הדגשות שעוזרות לסורק לקרוא את הדף. בואו נראה כאן: אישור עבודה בגובה, ללמוד איך לעבוד בגובה, תקנות עבודה בגובה, או קצת יותר למטה: מי חייב בקורס עבודה בגובה? אישור עבודה בגובה? מתקיני גגות רעפים, עובדים על גגות איסכורית וכו'.
בדף יש גם הרבה מאוד רשימות של נקודות. בואו ניקח דוגמה. כאן למשל אישור עבודה בגובה, ללמוד איך לעבודה בגובה, להתאמן.
כאן יש מתקיני גגות רעפים, עובדים על גגות איסכורית וכו'. וכאן יש עוד רשימה. כל הדף מורכב מרשימות-רשימות.
לאורך הדף יש גם תמונות שתומכות בפעולה של הקורס, וגם מראות הבעה כמו שמחה ורגשות. בואו נראה דוגמה. הנה יש כאן מראה ומדגים על אדם שהוא שמח, עושה את הדברים תוך כדי שמחה.
אם גם אתם תשפרו את יכולת הקריאה של הדף, תשימו תמונות עם הבעות ותכניסו קריאה לפעולה טובה בדף – גם לכם יהיה יחס המרה יותר טוב, וגם תעלו בדירוג בגוגל.
כשאנחנו כותבים לאתר, אנחנו חושבים שיקראו את כל מה שכתבנו ויקחו החלטה לפי מה שכתבנו. אבל… מבקרים באתר לא קוראים ולוקחים החלטה מודעת. מבקרים באתר סורקים ומוצאים כל מה שנראה להם הגיוני ומתאים למה שהם מחפשים ורק אז הם קוראים. מבקרים באתר מציצים וסורקים… לא קוראים. מבקרים באתר יתרכזו במה שהם חושבים שהם מחפשים – הם יתרכזו בעיקר במילים ספציפיות, מושגים ספציפיים מהתעשיה שבה מדובר.
אז איך לעלות לעמוד 1 בגוגל? אנחנו צריכים –
- ליצור קריאה חזקה לפעולה מעל הקיפול
- לשפר את יכולת הקריאה של הדף
- להכניס תמונות תומכות במוצר או השרות ועם רגשות