שלום, כאן ניר פטרנק, מקדם אתרים בגוגל.
בשנת 2005 כשהתחלתי לקדם אתרים, הייתי מקדם מילת מפתח מרכזית אחת בדף מול גוגל.
עכשיו אני מקדם 2 עד 3 מילות מפתח מרכזיות בדף. גם הדף היום יותר ארוך מבחינת תוכן.
אז בואו נראה איך עושים את זה – איך להופיע בגוגל
כשאנחנו מסתכלים באתר של פז בטיחות, הדף קורס עבודה בגובה, אנחנו יכולים לראות כבר בכותרת שיש 2 מילות מפתח מרכזיות. אחת קורס עבודה בגובה והשנייה אישור עבודה בגובה. בוא נלך ונראה את התוצאות.
- אם אנחנו מחפשים בגוגל 'קורס עבודה בגובה', אנחנו מקבלים במקום הראשון, האורגני – 'קורס עבודה בגובה עם אישור עבודה בגובה'.
- אם אנחנו מחפשים בגוגל 'אישור עבודה בגובה', אנחנו מקבלים במקום השני את הדף 'קורס עבודה בגובה עם אישור עבודה בגובה'.
זאת אומרת יש לנו כאן שתי מילות מפתח מרכזיות, באחת אנחנו מופיעים בעמוד ה-1 במקום הראשון, ובשנייה בעמוד ה-1 במקום השני.
אז איך אנחנו מגיעים לשתי מילות מפתח במיקומים טובים בגוגל?
קודם אנחנו מקדמים את הדף מילת מפתח אחת ואחר כך הולכים לכלי לכלי מנהל האתרים של גוגל.
כאן בצד ימין אנחנו הולכים ל'תנועות חיפוש'- 'ניתוח חיפושים', ובוחרים 'דפים'. בוחרים מהדפים את הדף שאנחנו רוצים להכניס בו מילת מפתח שנייה ועוברים לשאילתות. מה שאנחנו מקבלים כאן זה ערימה של מילות מפתח שגוגל מצא בתוך הדף שלנו. מתוך כל המילות מפתח האלה, אנחנו בוחרים מילת מפתח אחת נוספת לצרף למילת המפתח המרכזית שלנו.
ככה אנחנו מופיעים בשתי מילות מפתח בעמוד הראשון בגוגל.
מילות המפתח הנוספות שאני מקדם הן מילות מפתח שגוגל מוצא בדף.
גוגל אומר לנו איזה מילות מפתח הוא מצא בעזרת הכלי שלו לבוני אתרים.
בצורה הזאת הסיכוי להגיע לעמוד 1 בגוגל גדול יותר.